Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

11 Şubat 2015 Çarşamba

sevgiliye özlem şiirleri,sevgiliye şiir,sevgililer günü kartları,aşk şiirleri,14 şubata özel resimli şiirler,Tasarım Grafik Gif Asi Menekse




Yüreğime sığmayan hasretini, usulca üfledim gökyüzüne....!!!!
Yağmur damlalarıyla bütünleşip düşerken yeryüzüne, her damlada sevdam çağlasın diye...!!!! Usulca dokundum, yüreğimle yüreğine...!
Sol yanında, ritmik vuruşlarıyla nasıl hissettiriyorsa varlığını benim de varlığımı hissettirsin diye....!!!!
Usulca akıttım gözyaşlarımı bilinmezlere.!!!!
Akan her Bir Damla GöZyaşıNda, önüne çıkan engelleri aşıp, sonsuz ummanlarda huzura erişen, ırmaklar gibi coşup, sana erişsin diye...:!!!!
Usulca buseler kondurdum dudaklarına. Yüzündeki aydınlık, gözlerindeki ışıltılar hiç eksilmesin diye. ..!!!!
Ve sevdiceğim.. Usulca ömrümü ömrüne ekledim..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.