Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

17 Ocak 2015 Cumartesi

sevgililer günü e kartları, sevgililer günü kartları,2015 sevgililer günü kartları, seni çok seviyorum şiirleri, happy valentines days cards,Tasarım Grafik Gif Asi Menekse


Gönlüme giripte beni mutlu ettiğin için,

Kan ağlayan gözlerimi güldürdüğün için,
Şu zavallı yüreğimi sevindirdiğin için,
SENİ SEVİYORUM AŞKIM


Karanlık gecelerime ışık olduğun için,
Doğmayan sabahıma güneş olduğun için,
Titreyen bedenime ateş olduğun için,
SENİ SEVİYORUM AŞKIM


En zor anımda yanımda olduğun için,
O tatlı sözlerinle bana umut verdiğin için,
Yıkılan dünyama hayat getirdiğin için,
SENİ SEVİYORUM AŞKIM


Bunların hepsi bi yana seni sen olduğun için,
Beni böyle delicesine sevdiğin için,
Sensiz olamam ölürüm dediğin için,
SENİ SEVİYORUM AŞKIM


Ömrümün sonuna kadar benim olduğun için,
Yanlızlığımı benimlen paylaştığın için,
Aşkımız üzerine yeminler ettiğin için,
SENİ SEVİYORUM AŞKIM 


/Çünkü;bu yalan dünyada beni hayata 
Geri çeviren tek gerçek senın aşkın oldu/ 
İşte bu yüzden : "SENİ SEVİYORUM AŞKIM"

şiir alıntıdır..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.