Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

25 Ocak 2015 Pazar

Seni seviyorum aşkım,aşk şiirleri,sevgililer günü e kart gifler,romantik grafik gifler,14 şubat şiir ve kart,kırmızı pırıltılı sevgililer günü özel kart,Tasarım Grafik Gif Asi Menekse


 sevmek; bakmak değil görmekse eğer, 
sevmek; yanındayken başını omuzuna koyabilmekse eğer, 
sevmek; yanındayken yalnızlığı unutmaksa eğer, 
SENİ SEVİYORUM.... 
sevmek; senle iken yere daha sağlam basabilmekse eğer, 
sevmek; yokluğunda seninleymiş gibi hissetmekse eğer, 
sevmek; hayallerine senide sokabilmekse eğer, 
SENİ SEVİYORUM 
sevmek; 
yatağa uzandığında, seni düşlemekse eğer 
sevmek;sen üşüdüğünde gölgemle seni ısıtmaksa eğer, 
sevmek; sevdiğini çıklık çığlığa söylemekse eğer, 
SENİ SEVİYORUM 
sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin kopmasıysa eğer, 
sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan bakabilmekse eğer, 
sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer, 
SENİ SEVİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.