Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

9 Eylül 2014 Salı

Gidiyorum Ansızın,Şarkı Sözleri,Ansızın Gidiyorum,Grafik Gif Tasarım Asi Menekse


Ansızın Bir Resim Düşer

Hiç Yaşanmamış Gibi AnıLar Çığ Gibi Düşer Üstüme GözLerin GeLir AkLıma Sevdamız Kavgamız AcıLarımızBir Ömür Bittimi Şimdi..Perde Kapandımı Gidiyorum GaLiba Gidiyorum Ansızın..
DamLa DamLa Zehir OLmuş KaLbimde SızınYaşamadan AnLamazsın AnLayamazsın,Kimse Görmeden ÇöL,Geri Dönmeyen KuşLar Efkar Basar AnsızınEn Hazin VedaLara,Gecikmiş SevdaLaraYaprak Döker Ansızın..
İçimde Yemyeşil Bir DaL KırıLıverir Ansızın Ömrümün Son Saati Kaca Kuruluverir Ansızın
Yüregimde VoLkanLar Bir Mavzer Gibi PatLar Ansızın DüşLerin SahiLinde Vurur DeLi DaLgaLar
Kar Yagar SaçLarıma ÖLmek Duygusu Gibi Ansızın Yaşanmamış SeneLer Akıverir Su Gibi Ansızın
Sen Yanımdayken BiLe Ben Seni ÖzLerim AnsızınYa Sana Doyamadan Kapanırsa GözLerim Ansızın
Göz Açıp Kapar Gibi Geçiverdi SeneLer Ya Sana Doymadan Çekip Gidersem Ansızın Bir Başıma KaLırsam Bu Kahpe Dünyada Kimsesiz Yapa YaLnız Ya Hayatın Takviminden Son Yaprakta Düşerse Yarım KaLırsa ŞarkımızVe Bir Çoçuk AğLarsa GözLerinde Apansız Ben O zaman ÖLürüm Aşkım Hayat Bagım Her Şeyim Sen Benim Bütün SevgiLerimsin Sen KaLbimde DeğiLsin SEN Benim KALBİMSİN
Sen Yanımdayken BiLe Ben Seni ÖzLerim Ansızın Ya Sana DoymadanKapanırsa GözLerim
 Fatih Kısaparmak
Grafik & Gif sunum: Asi Menekse




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.