Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

27 Aralık 2014 Cumartesi

Neden yoksun yanımda birtanem,sensiz bu şehir,engel olamıyorum göz yaşlarıma,html şiir sunumları,Asi Menekseden html sunumları

***Asi Menekse***
Her yerde sen herşeyde sen 
 Sen niye yoksun birtanem 
 Bu şehir sensiz olurmu 
 Ellerim kaleme varmıyor İçim kanıyor bir bilsen 
Gök gürültüsü yok ama İçimde şimşekler çakıyor 
Engel olamıyorum göz kapaklarıma
 Damlalar ıslatmaya başladı avuçlarımı 
 Bu gece tüm şehrin ışıkları yanıyor 
 Ben zifiri karanlıkta kayboluyorum
 Mevsim yaprak dökümü 
 Her düşen yaprakla birlikte ben
 savruluyorum Uyumak istediğimde bile 
 Üzerime sadece sevgini örtüyorum bilesin
 Gördüğüm senli düşlerin Kaçıncısında
 uykularım kaçtı bilmiyorum 
 Üstüme üstüme geliyor bu şehir 
 Ben,ben yıkılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.